Live Big

Alla inlägg under februari 2012

Av Ronja - 19 februari 2012 17:16

tjo.

Igår kom Marre och Danne på kaffe å fika och sedan bestämde ja illa kvickt att ja skulle gitta med dom hem till Dantheman's place för att ha en myskväll!
De blev go' middag 2 öl för mig och något glas rött!
Mycket trevligt, och på kvällskvisten fick vi först sällskap av två andra grabbar sedan när dom dragit bestämde sig min syster för att kika förbi! Haha, otippat och otroligt roligt! Så nu har D & M äntligen fått träffa min sötis syster och syster ryster har äntligen fått träffat dom efter många om och men med telefonsamtal hit och dit och sms mellan Danne och syrran! haha!

Iaf, hade en sjukt trevlig gårdag, dock inte mycket sömn då det först och främst var brottningsmatcher nästintill hela kvällen och det skulle kittlas hit och dit - jag vann ska tilläggas (A) sedan slocknade dom där två typerna när vi skulle se film!!!! Och när ja väl väcker dom för att ta partyt in till sovrummet och SÄNGEN för att SOVA där, då vart man övertrött och det brottades och kittlades lite till, haha, resulterade i att ja på något sätt kom emellan sängen och väggen så hela sängen åkte ut ifrån väggen och ja ner på golvet... Dom skrattade åt mig... *sadface* och även, D bestämde sig för att klockan halv 5 på morgonen börja visa massa tok roliga Youtube klipp, haha!  De va dock väldigt hemskt - men roligt :/

Haha, vaknade dock av en morgonpigg hund och vi steg därefter upp 10 imorse, bra jobbat om ni frågar mig, sedan vart de filmmys för hela slanten och sedan städning innan vi drog oss iväg in mot staden igen för käk och gå på affärer.
Och nu är jag hemma och ska softa sönder resten av kvällen!
Ja, där fick ni lite update, har man inget annat för sig så bloggar man. aja, tja tja hejpa!

 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards