Live Big

Alla inlägg under maj 2013

Av Ronja - 22 maj 2013 12:04

Satt och gjorde någon grej på någon sida som hette ''packa väskan'' och du ska då fylla väskan med saker som du skulle ha med dig på en utlandsresa, så väljer den ut det perfekta resemålet för dig utefter vad du packat med.

Jag fick Miami, gjorde mig just inge mer gris sugen på att åka!
Måste lägga ner, detta är inte bra för hjärtat... eller de kanske är psyket!

     
Sommar <3

Av Ronja - 22 maj 2013 11:30

Min morgon började på ett sådant sjukt bra sätt.
Efter 1 1/2 års strul med halebop har jag äntligen blivit befriad på riktigt ifrån dom, Snacka lycka och glädje tjut!
No more!
Åh underbart!
Får en bättre lön än jag räknat med, solen skiner, jag slutar 3 timmar tidigare än jag trodde och det är 47 dagar tills vår lilla är beräknad, och jag mår bara allmänt jäkla bra!

Igårkväll var jag och min kära sambo hos Hulda och Robin och kikade på fast five, fan va ja är bra, 5 filmer på 3 dagar, haha nötarn! sjukligt vad bra dom är!
Får se om vi kanske går på 6:an på bio på fredag, vore myspys!
Iaf så satt jag och hulden och diskutera och nu jäklar har jag lagt upp ett träningsprogram som jag ska börja med stenhårt efter att bebben kommit och allt lugnat sig någorlunda. 13 kg + på vågen och nej, funkar inte! De och lite till ska bort, sedan så! Då ska ja känna mig nöjd, men inte en millesekund innan! ;)

Sitter för tillfället och drömmer mig bort till utlandet, igen! haha.
Har suttit och sagt det till några stycken nu den senaste tiden att jag är så sjukligt sugen på att göra en tjejresa sedan när bebben blivit större osv. Typ i början/mitten av nästa år, vore så jäkla mysigt att bara dra iväg ett litet tjejgäng och bara vara!
Sedan har jag ju fortfarande mina drömmar om London, New York och L.A men de kommer! 
Haha, nu ska jag väl ta och fokusera på min roll som bliviande mamma och kanske smälta de lite, haha, innan det är dags att boka nästa resa!
Faaast, går allt som de ska åker förmodligen min lilla familj och jag redan i början av nästa år när liten blivit lite äldre. Huva, gud vad efterlängtad min lilla unge är, vill bara ha henne här just precis nu!
meen får härda en stund till, inte många dagar / veckor kvar nu inte! 
Ha en underbar dag i solen allesammans!
Love! <3

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards