Live Big

Alla inlägg under februari 2014

Av Ronja - 27 februari 2014 20:22



           


Oavsett hinder jag än må möta så måste jag erövra dem.
Jag ska bita ihop nu.
Jag ska vara stark.
Jag kan inte falla ihop än en gång.
Jag klarar det inte.
Det blir för mycket.
Jag får försöka så gott det går ändå.


jag ska vara stark.

 



my heart stumbles on things I don't know
My weakness I feel I must finally show ~  
För dig, för dig är jag stark.
Allt för din skull <3
 

Av Ronja - 13 februari 2014 14:33

Igår var jag och D och gaddade oss. 3 nya tatueringar för mig, 2 för Daniel.

Nu har jag tatuerat in min fina prinsessas namn, och likaså fadern. 
Ovanför bröstet sitter den, så nu är du med mig var jag än befinner mig, min lilla älskling.

Tatuerade över 2 gamla, och är riktigt nöjd med dem nya. Ena är ett påbörjat projekt som jag ska göra klart nästa gång! =)

Har varit ledig nu sedan i tisdagsmorse,  blir inte överdrivet mycket gjort på dessa lediga dagar då man mest tar vara på tiden det faktum att man faktiskt bara är ledig. Sedan är jag väl lite hemmakär nu också, haha.
Ikväll vankas det mysmiddag då vi får fin främmande av Fina Matilda som kommer på besök. 
Lär väl inte göra mycket mer denna dag än att gruva mig för att återgå till jobbet imorgonkväll, haha.

I tisdags satt jag i en massa möten ang jobb, herregud. En hel uppslagsbok att skriva om bara att nämna.
Funderar ju som sagt på att ta upp studierna igen, tur man har en helt fantastiskt bra svärmor som kan hjälpa en med både jobb och studie frågor! :)
Så vi får väl se framöver vad det blir av detta, just nu orkar jag bara ta tag i en sak åt gången och just för tillfället är det jobbet som upptar min tid och ork.

Ja, finns egentligen inte mycket mer att skriva. 
Har sagt det förr och säger det igen, lita aldrig på någon annan än dig själv.
Återigen blivit bevisad att de är så det fungerar.
För folk backar inte av att hugga ner de som står i ens väg, så överväger att gå samma riktning jag med.

 

Jaja, slut på tomskrivandet, dags att väcka dottern efter sin tupplur! 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards