Live Big

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Så lär du dig till slut, utav det du själv lär ut.

Av Ronja - 6 januari 2012 20:28

Shoo bree va händer yää, peace brää va göry ny?


Tjo!
Sitter och dag filosoferar, like always.

Grymt taggad inför Måndagen! Nervös som ett ja vet inte vad, men nervös på ett bra sätt. Grymt taggad och spänd så nu vill ja faktiskt bara att det ska bli måndag, ja vet? Dumt. Haha men nej.

Ja menar ju fortare skolan startar - Dessto snabbare blir lov.

Satt ja, dock är de ju egentligen inte skolan ja längtar så där grymt mycket efter utan Måndag.
Sure thing, skolan. Ska lägga ner min själ nu och fan plugga jävel ( försöka iaf... men känner ja mig själv är de mycket snack och liten verkstad, MEN nej, ja ska försöka!) och försöka få upp betygen och sedan kan ja känna mig lite stolt dårå när de är sommarlov sedan. Fyfan. Sommar.

Som jag längtar.
Jag längtar efter Sol och Värme och allt där till.
Är det bara jag som tänkt på att Gemenskapen under sommaren är mycket bättre?
De är typ som att inget spelar någon roll, för det är S O M M A R !
Åhhhh :( ja vill ha.

Ja vill ha sena sommarkvällar.

Sena sommarkvällar på Alnö vid någon kool strand med massa härligt folk,

Ja vill ha sena sommarkvällar och bara sitta i en bil och åka runt runt med min bästa vän,

Jag vill ha sena sommarkvällar, stanna ute natten lång och göra något helt random som att, sitta på Södra Berget och bara glo på utsikten, sitta på en jävla sten och prata hela natten, göra allt. Natt bad, allt allt allt.

Åh grilla... Jag saknar att grilla... :/
Jag saknar att bara sitta med en kaffe kopp i schtekande solsken på min framsida med min fina mamma bredvid och prata om allt mellan himmel och jord, när hon samtidigt sitter där med sitt jäkla korsord, JÄMT! Spelar ingen jävla roll, varje dag på sommaren sitter hon där med sitt korsord.

Saknar att mobba henne lite för de (A) haha, snäll ja är.

Ja okej, nu låter ja jävligt dramatisk men ja, poängen är att ja saknar sommaren.

Värmen, solen, gemenskapen och alla möjligheter.
Visst, ja ska se till att jobba arslet av mig i sommar men ja ska även göra massa saker som ja verkligen längtar sjukt mycket till.

En Öl på eftermiddagen/kvällen när solen är påväg ner men de fortfarande är varmt ute. Det saknar jag.
Alkis ronja hej. Haha nej men, EN öl, haha.

Ja, sommar sommar sommar.
på något sätt är allt bara mycket bättre under just sommaren.
Okej, bortsett ifrån mygg, knott, bromsar och de här överdrivna tillskottet av spindlar, förutom de, så är allt bättre.


Så satt å titta igenom mina bilder och slänger upp några som får mig att känna äkta sommar feeling, bara för att ja saknar det så mycket!


                       
                   



S O M M A R ! !


/r' 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 15 oktober 2019 04:21

Hösten. Hösten med alla dess färger i all ära, men snälla låt hösten bara smyga förbi så obemärkt som möjligt. Finns det någon som faktiskt känner att dem blir glad av den? Majoriteten av alla jag pratar med, inklusive mig själv, poängterar numer...

Av Ronja - 29 augusti 2019 01:30

En sådan där natt när tankarna flyger fritt... Senaste tiden har jag reflekterat mycket kring de senaste året. Mycket som hänt på väldigt kort tid. Jag har börjat arbeta extra på ett nytt jobb, vi har flyttat och givetvis blivit föräldrar, igen. ...

Av Ronja - 13 mars 2019 09:57

13e Mars. Dagarna, veckorna och månaderna flyger praktiskt taget förbi. Försöker hinna ikapp men de är sällan det går.^Så mycket jag planerar att jag ska göra, allt ifrån att träffa alla jag tänkt till att pallra sig ut och börja leta vårgarderober t...

Av Ronja - 14 februari 2019 21:52

Som rubriken lyder så är detta min första Q&A, mestadels för att jag aldrig haft särskilt mycket frågor värda att skriva om, haha.Och för de första vill jag bara säga de, till de frågor som inte dyker upp här vill jag tacka för alla fina kommentarer ...

Av Ronja - 17 november 2018 19:07

17/11. Snart Decemeber.  Jag är inget större fan av av vintern och all hysteri kring jul, men jag älskar julen. Högtiden som jag får tillbringa med alla mina närmsta. Sedan att jag har jordens mest struliga och hetsiga familj, gör de nästan bara ...

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards