Live Big

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Ronja - 27 juli 2011 12:02

Inga ord kan beskriva tryggheten du gav mig.
Inga ord kan beskriva saknaden jag känner.
Inga ord kan någonsin vara de rätta.
Inga ord kan någonsin ta bort denna smärta.
Inga ord kan någonsin få dig att komma tillbaka.
Inga ord kan göra det som hände ogjort.
Inga ord kan få dig förstå, hur mycket du faktiskt betydde.


Inte en dag går utan tankarna om dig
Inte en dag utan att smärtan om din bortgång river inom mig.
Inte en dag utan att jag bara vill ge upp, för att få åter se dig igen.
Inte en dag jag utan att jag kämpar för att göra dig stolt.
Inte en dag som går utan att jag vägrar ge upp.
Inte en dag.


Det finns inte ord nog som kan beskriva hur mycket jag saknar dig, inga ord. Det räcker liksom inte till. För vad betyder egentligen ord? När vi var dag förbrukar ord, vi förbrukar ordet kärlek. Hat. Älska. Hur vet man egentligen när orden är sann? Hur vet man egentligen att den som yttrar orden, verkligen menar dom?
Hur vet man att allt inte bara är lögn.
Det vet man inte.
Så, därför, orden räcker inte till.
För det finns ingen som du, ingen lika speciell, lika godhjärtad, stöttande och underbar som just Du.
Det finns ingen som någonsin kommer se på mig med samma ögon som just Du hade.
Det finns inget som kan göra att just Du kommer tillbaka till mig.
Och det tär på mig, innifrån och ut.
För jag saknar dig, mer än någon någonsin kan förstå. Mer än Du någonsin kan förstå.
Fina, underbara, bästa mormor.
Tack för allt du givit mig, tack för allt du någonsin gjort för mig.
Tack för att du fanns där, när alla andra vände ryggen till.
Tack för att du alltid lyssnade på mig.
Tack för att du alltid ställde upp, fanns där.


Du är min verkliga förebild, du är den människa jag önskar jag en dag kunde bli som.
Godhjärtad, snäll, omtänksam, generös och helt enkelt Sig själv.
Tack för att du är min inspiration, tack för att du var just du.
Tack för de åren jag fick, och tack för att du är du.


True love, always and forever ♥
Vi ses snart, i nangijala. ♥
Jag älskar dig Mormor ♥ 

Av Ronja - 27 juli 2011 11:52

Just suttit ute i 1 1/2 med en bok och glassat i solen, vilket var helt otroligt nice.
Dock jävligt skönt med duschen som följde därefter, haha.
Sitter och har lite beslutsångest, om jag ska köpa min kamera idag eller om jag kankse ska önska mig en i födelsedagspresent, det är ju inte så länge kvar tills dess trots allt... Men, samtidigt vill jag ha en kamera nu och inte om 1 månad.... Usch vet inte... Sedan, ska jag lägga ner 1299 på en Ipad Touch eller vad dom nu heter, dom ser ut som en iphone med det är en mp3 typ.... Vill ha den med, så hm... Sedan vill ja shoppa kläder också... men bara Mp3:n och kameran ( om jag nu köper både och idag), går på typ 2000:- minst....... Ouff... jag HAR ju råd, men vet fan inte om jag vill lägga ner pengarna på 2 prylar för att sedan lägga undan resten och spara dom, HAHAHA ÅÅHHH...

Nej, tror fan jag kör på kläder istället.... 8-) Känns roligare, hahaha åh....
Nej, nu ska jag inte sitta här och slösa eran tid, och min egen, så jag avslutar väl denna runda med att säga, peace out data geeks och ha en fortsatt underbar dag i det fina vädret som gud FAKTISKT givit oss idag! ;)

Peace out
/r' 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards