Live Big

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Och jag vet att den svåraste förlusten av de alla skulle vara om du försvann <3

Av Ronja - 17 december 2012 14:13

DMåste få skriva av mig och berätta för er hur mycket jag älskar en viss liten person.

Denna person är inte vem som helst, utan mitt allt!
Den person som Alltid stått vid min sida, alltid funnits till, den personen som hoppat av bussen påvägen hem för att komma och trösta, den människan som jag med säkerhet vet står för orden ''Du kan ringa vilken tid på dygnet som helst''.

Och det är du, min fina fina underbara flicka.

Elin Larsson, min finaste bästaste vän. Du är nog den vän som stått vid min sida längst och igenom allt vi varit med om så har vi aldrig, inte en enda gång bråkat och det är ingenting jag någonsin skulle kunna heller. För du är verkligen världens finaste vän.

Tack för allt min finaste, ditt otroliga stöd i val som du ibland inte samtycker med men där du ändå alltid stöttar. 

Du anar inte hur underbart glad jag är som får ha en sådan fin vän som du.

Och när jag skriver dessa rader så menar jag vart enda ord, jag kan aldrig hitta en finare männsika, en mer trofast och trogen vän som du, och därför vet jag att min självklara val som gudmor till min lilla är Du. Det har liksom aldrig funnits någon tvekan, aldrig något tvivel för du har varit mitt första handsval sedan dag 1.

Jag älskar dig mer än ord kan förklara min finaste och när jag tänker tillbaka på allt vi gjort och alla fåniga saker vi kunnat skratta åt i timmar så ler jag med hela mitt inre. 
Trots att vi har olika åsikter på en hel drös med saker, att jag vill en sak som för dig är otänkbart, så vet jag ändå att du stöttar mig igenom allt, även om det inte är något du själv skulle ha valt. Och det är just därför jag älskar dig så otroligt mycket.


Tack för att jag får äran att ha dig i mitt liv min finaste underbaraste lilla Pöpp!
Jag kommer alltid att finnas och ställa upp för dig, så som du ställt upp för mig.

Älskar dig min fina vän! <3

Bjuder på dessa och jag vet att du kommer älska mig ännu mer för dessa fina bilder nu Eklin, You're welcome! :* <3
       

 
 
Ingen bild

Barndomsvännen Robin

18 december 2012 19:51

Jag tycker det är ett fint sätt som du yttrar dig på och jag tror säkert att ni har gått igenom dagar i både mot och så klart medgångar och jag kan då försöka tänka mig att ni båda har bidragit med stort stöd och vägledning för det är ju de som gör en stark och utstrålar stor lycka för andra! :-*)
Förresten gratulerar till din blivande roll som mamma oxå, jag är säker att du kommer klä i just den rollen oxå med tanke på att du verkar vara en stark person. All lycka till dig vill jag därmed säga, stor kram.
Var rädd om dig! <3

Mvh Robin Forslund

Ronja

19 december 2012 22:59

Åh vad roligt att se att du skrivit Robin, det var verkligen inte igår!
Så sant som du skriver! :)
Får tacka så hemskt mycket, haha, de är sjukt spännande alltihopa och något jag verkligen ser fram emot med hela mitt Jag. Inget kan slå denna lycka, de försäkrar jag dig om!

Tack och detsamma till dig kära du!
Får fasiken ta och ses någonting, allt för längesedan!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 15 oktober 2019 04:21

Hösten. Hösten med alla dess färger i all ära, men snälla låt hösten bara smyga förbi så obemärkt som möjligt. Finns det någon som faktiskt känner att dem blir glad av den? Majoriteten av alla jag pratar med, inklusive mig själv, poängterar numer...

Av Ronja - 29 augusti 2019 01:30

En sådan där natt när tankarna flyger fritt... Senaste tiden har jag reflekterat mycket kring de senaste året. Mycket som hänt på väldigt kort tid. Jag har börjat arbeta extra på ett nytt jobb, vi har flyttat och givetvis blivit föräldrar, igen. ...

Av Ronja - 13 mars 2019 09:57

13e Mars. Dagarna, veckorna och månaderna flyger praktiskt taget förbi. Försöker hinna ikapp men de är sällan det går.^Så mycket jag planerar att jag ska göra, allt ifrån att träffa alla jag tänkt till att pallra sig ut och börja leta vårgarderober t...

Av Ronja - 14 februari 2019 21:52

Som rubriken lyder så är detta min första Q&A, mestadels för att jag aldrig haft särskilt mycket frågor värda att skriva om, haha.Och för de första vill jag bara säga de, till de frågor som inte dyker upp här vill jag tacka för alla fina kommentarer ...

Av Ronja - 17 november 2018 19:07

17/11. Snart Decemeber.  Jag är inget större fan av av vintern och all hysteri kring jul, men jag älskar julen. Högtiden som jag får tillbringa med alla mina närmsta. Sedan att jag har jordens mest struliga och hetsiga familj, gör de nästan bara ...

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards