Live Big

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Ronja - 25 oktober 2013 01:41

Mindre än 1 månad kvar nu!
Om 3 veckor och 3 dagar får vi tillgång till vårt nya hem och jag kunde inte längta ihjäl mig mer!
Men, som de säger, den som väntar på något gott ... ;-)

Tankarna flyger runt i skallen och jag får ingen hejd på dem, haha som vanligt - övertänkar Ronja här då.
Försöker varje dag att tänka positivt och se det helt otroliga jag genomgått i livet - negativt och positivt- som har byggt upp den människa jag är idag. Att jag rest mig när jag fallit, valt att föda barn som 19 åring, jag har en helt fantastikt underbar familj. Vi lever, vi mår bra och jag är glad. Jag glädjer mig åt det faktum att jag har en liten (men väldigt känslomässigt stor) familj och vi får alla kliva upp var dag utan att vara beroende av andra fysiskt, vi mår bra helt enkelt. Jag glädjer mig också åt det faktum att min lilla familj faktiskt är just liten, för ack så nära man kommer varandra då!

Ikväll (igår?) var vi och firade Ludvig som fyllde 5 år. En mycket trevlig kväll! :)
Slänger upp några bilder ifrån kvällens kalas!
 
Lilja & Troja
 
Haylee med moster Vicky <3  
Stella & Tilde
   
Haylee med moster Vicky <3
   
Vincent & Ludvig
 
Kusinerna Haylee & Vincent <3
 
Mosters Prins och mammas sessa <3
 
Mina två kärlekar i livet. Pappa & dotter. 
Jag älskar er, miljoner gånger miljoner gånger om.

Nej nu natta kudden! 

Hejåhå!

  0
''You can break everything down to chemicals
But you can't explain a love like ours
It's the way we feel, yeah this is real.''

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards