Live Big

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ronja - 2 december 2011 21:03

Alltså... så lyckat... SÅ JÄVLA LYCKAT!
Tack vare mina smarta idéer som onykter har jag nu fått klippa bort halva mitt hår, för de första har ja nästintill inge hår ALLS på högra sidan och för de andra så är längden typ 389453036893 cm kortare... Och de bästa av allt vill ni veta vad de är?
JAG HADE BESTÄMT MIG FÖR ATT SPARA UT MITT FUCKING HÅR!

Men aahou, JORÅSATT de SKET sig ju GANSKA kraftigt dårå!

SKITLIV!
Ne okej nu ska ja inte deppa sönder över mitt hår, finns ju alltid mössa som ja kan bära typ sådär ett sekel fram så ja kan visa mig utomhus....

Fyfan för fläsk alltså.

Men aa, nej som sagt inte deppa! Just SMILE and be happy!

Så nu efter en minst sagt händelserik dag ska jag ta och träffa Linn en stund och sitta och snacka lite med henne då hon och hennes kära mor just flyttat hit igen ^^ så får önska dom välkomna tillbaka! =) Sedan därefter placerar jag nog mitt as i min säng och breder ut mig till tusen och slår därefter igång en rulle och efter de en till rulle och sedan efter de ännu en rulle och sedan fortsätter jag så tills de att mina lock faller för ögonen.

Blir en chilliaannii helg nu när jag levt jävel i typ 3-4 månader med 2 dagars varje helg, vet inte riktigt om min hjärna var försvunnen där i några månader eller va fan ja nu tänkte med, men ja, inte fan var jag smart iaf , så nu tar jag igen min vila och som sagt ikväll blire mys med me myself and I och sedan imorgon får jag mys sällskap!! =)
längtar redan ^^ hehehe!
Nej men vi hörs väl råå. Hoppas ni log nu åt mitt eländiga liv/hår! ja bjur på de ikväll!  

Av Ronja - 2 december 2011 13:07

Ja för det första tänkte jag bara berätta hur duktig jag är på en skala 1-10. Igår blev de ju inte riktigt som planerat men jag har iaf kommit fram till en fin slutsats efter gårddagen, Jag ska ALDRIG mer klippa mig på fyllan... Seriöst, så jävla not värt de!
Åh sämst seriööst hahaha ja orkar inte!

Sedan! =)

''somliga'' människor kan ju lära sig att ta reda på fakta gällande mig innan dom öppnar käftjäveln.

Seriöst, ditt jävulska blockmongo, de är jävligt fiffigt tycker jag att du vet mer om MIG och mina val än vad jag gör själv :)
Seriöst, du är så jävla patetisk och innan du snackar igen kanske du ska ta reda på fakta, just sayin'. Kan ju bli fruktansvärt mycket lättare för dig då att faktiskt snacka om mig till folk och veta att de faktiskt är så, istället för att bara anta och tro en jävla massa.

Seriöst, du sa de för att du ville ha en reaktion och, Here we go, You're Welcome, du fick de också. För jag är hyffsat fittless på dig nu och fel att du bara går vidare med ditt patetiska lilla liv och sedan hittar något nytt att springa runt och jiddra om, MEEEEN å andra sidan, är man som du och vill fånga allas uppmärksamhet, helst ha lite medlidande från höger och vänster, så beter man väl sig så. Så jag borde ju inte vara förvånad. Att du springer runt till höger och vänster och söker tröst för att jag är ju en sådan stor idiot och jag är ju dum i huvudet och allt vad det är, de gör mig ingenting, seriöst hade inte räknat med något annat från din sida, för jag menar, de är ju så moget , precis som du! =) Men att du däremot springer runt och säger saker som jag KANSKE kommer göra eller inte göra, och hittar på en jävla massa, DE stör mig. Så som sagt, ta reda på fakta innan du snackar annars kan du lika gärna knipa käft.

Detta visar bara hur fruktansvärt patetisk du är och jag fattar inte hur det kunde ta sådan tid för mig att faktiskt inse vad för slags människa du egentligen är. Men snacka skit om mig gör de, de är ju din favorit sysselsättning, att slänga skit på andra för de är ju ALLTID alla andra de är fel på, för du gör ju aldrig nått fel eller hur? Men seriöst, be my guest och fortsätt för all del, men att du säger saker om mig som du inte vet ett skit om, DE stör mig.


Haha som sagt patetisk! =)



Bjuder på en väldigt ''ny'' bild!
Nu back to bed, hörs då rövslickare!   

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards