Live Big

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Ronja - 9 december 2011 14:15

''I’ll take all the laughter I get
Cause words can only hurt if you got nothing to forget
So hit me with your best shot again, again
My father had a worse right now I’m lifting his debt
Do you even know how it feels to be free? Free, yeah
To have the way I’m having, opportunity

man, this life
So hit me with your best
Do you even know how it feels to be free?

-Finally

So flick your finger up in my face
And talk behind my back as if I’m from outer space
Karma’s a bitch, watch your step, step''


Hellu, det slog mig just att jag inte gett sådär jätte mycket musik tips på senaste tid, så jag passar väl på nu då att slänga in några låtar som dunkas 24/7 här hemma just nu och som etsat sig fast och vägrar släppa hjärnkontoret!


It girl- Jason Derulo



Breathing- Jason Derulo



Taio Cruz- Make it last forever



Taio Cruz- Play



Pick up the pieces- Jason derulo




Tattoo-Taio Cruz



A thousand years - christina Perri



U better know - Kesha



World In our hands - Taio Cruz




Fa La La - Justin Bieber & Boyz 2 men



Slänger in den här igen bara för att ja tycker videon är så FUCKING GRYM!
Santa Claus Is Coming To Town - Justin Bieber



Mistletoe - Justin Bieber



All I Want Is You - Justin Bieber

Man får upp värsta julstämmningen av Justin's nya album, KÄRLEK!
 


Ja där fick ni lite fini musik tips, kanske något som faller er i smaken!
Men som sagt, smaken är som baken!
Höhö, rolig ja är!


Sitter just nu med min trogna vän - Kaffekoppen & en cigg- och chillar f1 med musiken som spelas från högtalarna och fyller vårt hem, finns det något bättre? Och ja mår så gott när ja kikar ut för att ja inte är ute just nu, utan ja sitter och bara myser i köket och är liiite skadeglad till alla som trotsar vädret och är ute, dock ska ja de med senare, men inte just nu x)
Ser fram emot en underbar, trevlig hemmakväll ikväll med trevligt sällskap!
Blir att åka till Ica Maxi STORmarknad och handla lite inför helgen, men de är senare... om några timmar haha så kan fortsätta vara skadeglad i någon timme till ^^

Haha, nej nu ska ja sluta dryga.

Hoppas alla får en super mysig/ trevlig helg, beroende på vad ni ska göra, jag välkomnar här med min andra vita helg med ett leende på läpparna, eller... de kanske blir ett glas vin... hm... inget bestämt! AJA SKIT SAMMA!
Ingen ferke iaf!
Hörssssss 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards