Live Big

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ronja - 6 december 2011 15:26

Hello everybååådy!
För tillfället sitter jag och chillar f1 jaou i min säng jaou!
Väntar på att klockis ska bli 4 för då slutar mammsen, och då jag ska säga HEJ till henne, sedan fixa å trixa lite innan jag ska möta upp Elin & Molly on tha birsta för, Guess what? VI SKA SE CHRIS FREAKING MEDINA JAOU!
Hur koolt är inte de liksom?
Nej men ärligt, hur underbart lovely som helst ju!

Ja, nej, nu ska ja ta mig en kopp Java & en ciggis innan ja börjar på att röra mig till Birsta City jaou!
Meeeen, för eran skull bjuder ja på en riktigt FIN inte alls LÄSKIG bild på min kära vän Eklin!



Rawwrrrr darling you're sooo hot! Please can i have you?
Några ord till dig min vän: Jag älskar dig min lilla fisfilur, du är så underbart bra och underbar på alla sätt och vis, du får mig alltid att må bra tack vare din underbara utstrålning, ditt goda humör, din humor och din lojalitet och vänskap! Du finns alltid där och du är bland de finaste och dyrbaraste jag har!
Me loves You.

Du är min förebild Elin, no joke, du är den bästa av bästaste!
Love <3



Peace out jaou 

Av Ronja - 6 december 2011 01:41

''Everybody says that time heals everything, all in the end. 
But what of the wretched hollow? 
The endless in-between? 
Are we just going to wait it out? 

And sit here cold? 
We'll be long gone by then. 
And lackluster in dust we lay 
'round old magazines. 
Fluorescent lighting sets the scene 
For all we could and should be being In the one life that we've got. ''



Ja, nu är klockan 01:44 och klockan 00:05 bestämde jag mig för att ge upp de där med att få någon sömn inatt...

Låg i över 1 timme och försökte sova, men som vanligt sket de ju sig, såååååå Jag dygnar!
Annars kommer jag ALDRIG  vakna när mitt alarm väl ringer, för guess what?
Jag ska till skolan imorgon.

Jag skiter i att ja fortfarande har feber och är förkyld och att ja knappt sovit någonting på 5 dagar?
Sovit ca: 2-5 timmar varje natt eller rättare sagt har somnat typ 7-8 på morgonen och sedan vaknar vid 10-12 tiden, f1 värt... börjar kännas... Men iaf, nu tänker ja dygna för då hoppas jag att jag är så fitttrött imorgon efter allt att jag somnar av ren utmattning när jag har kommit hem vid 8 tiden imorgon, hoppas hoppas hoppas!
Ja, så nu sitter jag och läser F-Y-I (For Your Information), och tänkte väl slå igång ett avsnitt av VD så ja får någonting att göra, sedan när klockan närmar sig 5 kan ja passa på att avnjuta ett mysbad innan jag måste ta tag i den nya dagen, höhö i've got it all planed! Duttiga jag!

Men ja, jag kommer vara blek som ett lik och vara som en levande död hela dagen, i know myself, men ja, jag måste ju för att få någon slags struktur på detta! Ställa tillbaka dygnsrytmen, men ja, morgondagen känns helt okej. Ser väl inte fram emot skolan dirre, när gör man någonsin de? Avundas er få om de faktiskt finns sådana människor som gillar att kliva upp och gå till skolan varje morgon, 10 points 2 you! Give me some of that, would ya?
Ja, men nej resten av dagen verkar bli helt OK!
Jaja, orka sitta här och fördriva tid mitt i natten, men kände väl att jag bara var tvungen att skriva något.

Aja, hörs!
Avslutar detta FINA blogginlägg med lite visdoms ord, hehe like always on Nizze's blogg! ;)

''Forgivness is not something you do for other people.

We do it for ourselves to get well and move on.'' 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards