Live Big

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Ronja - 28 december 2011 22:40

Tjenis penis.

Ja dagen? Hm, vaknade kvart över sju med världens finaste b-rud bredvid och efter 3 timmars sömn var de dags att kliva upp i ottan för att fröken skulle vara på vårdcentralen, och som den extremt snälla vän jag är ställer ja ju upp och följer med trots att de var klockan halv 9 på ETT LOV hon skulle vara där, men vad gör man inte för sina vänner lix?=)


Iaf, var där, tog bussen hem igen, var hemma typ 10-20 minuter sedan åkte vi iväg med moderjord för att hämta upp syster yster som slutade jobba kl 10 och sedan drog vi till Dooolllaar jaouu $ dollar$ f1 k00lt.

Sedan efter att vi varit där, vidare mot bieeersta, gick lös där (eller?) och köpte lite fini affisher då ja känner att min ekonomi inte tillåter mig att spendera 500:- på en tavla just precis nu, så då får man göra det bästa av sistsen man  sitter i och försöka fixa och trixa på annat vis!
Sedan drog vi hem, ja och eklin dog av ett tag och tittade på PLL sedan kaffeeii och skitsnack innan de var dags för fröken att bege sig hemöver.

Ja, sedan chilla ja någon timme sedan på kvällskvisten kom Marielle på kaffe och vi hade en trevlig och mysig pratstund! :)
Ja och nu sitter ja här igen.

Och vad ska jag göra nu?
Jo de ska ja tala om för er, ja ska KNÄCKA UT ALLA PÅ VAMPIRE DIARIES SPELET PÅ FACEBOOK OCH NÖTA DE TILLS JA INTE KAN SPELA MER FÖR DAGEN ( för man ha så här lite kolla tjosan så man kan bara spela viss länge per dag, eller jaa typ, nått..... ni får prova själv så fattar ni, FETT KUL IAF för mig utan liv lixxxx) sedan ska ja nöta Pretty Little Liars till fördömelse innan jag dör av och typ får mig lite sömn. Sedan får vi la se va morgondagen har att erbjuda, FÖRHOPPNINGSVIS har min gode vän tid att spendera lite tid med mig! :')

AJUSTE kanske inte ha skrivit de, men fick den bästaste bästaste bästa julklappen i Måndags när min bästaste finaste bästa vän dök upp helt oanmäld och överraskade sönder mig vid min ytterdörr! :)
Min fina vän Linus kom, och jaaa ni må tro va glad ja blev, typ -> :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD så glad! :-D

hehehe så ja den bästa julklappen var nog de, att få återse min fina vän och att han dessutom överraskade mig var pricken över i:et I HAD NO IDEA LIXXX

Höhö nej nu orka ja inte skriva mer, hej hörs då. 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards