Live Big

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ronja - 8 december 2011 18:38

Gå inte efter utseende- Det kan bedra.

Gå inte efter rikedom- Det kan ta slut.

Gå efter det som gör dig glad, för det behövs bara ett leende för att göra en dålig dag bättre.



Sitter här igen nudå och låter Justin Biebers fina, göörsköna röst spelas ur mina högtalare och fylla mitt rum. 
Och ja, ärligt talat skiter jag i vad folk tycker om min musiksmak, snälla, jag har hört värre än att jag har dåligmusiksmak så bring it on ! =)
Speakin' of that, förstår egentligen inte vad grejen är, varför kommentera folks musiksmak, alla tycker och tänker och känner olika, samma sak är de väl med musik och allt annat också?

Men som sagt, börjar bli van vid att höra saker som ''Han är bög'' -Nej han har flickvän, missat något?
''Han är sämst'' - Kanske inget du föredrar men om han inte hade kunnat sjunga skulle han inte blivit världskänd, och dessutom blivit funnen på Youtube om folk tyckte han var sämst?
''Han kommer suga pung när han kommer in i målbrottet''- Men snälla... Give me a break. Om du lyssnar på när han började som 11 åring att lägga upp youtube videos och om du lyssnar på hans senaste album så inser du att de skett en ganska stor förändring... Han har redan kommit in i målbrottet, sucker.

''Han har inga fans, ingen tycker om honom''- Okej, så de är därför han sålde ut Madison Square Garden på 20 minuter, ska jag tillägga att de är världens största Arena? :)
''Han kommer glömmas bort inom några år''- Okej, så de är därför hans Fans antal bara ökar varje dag? :)

Haha seriöst, folk har inget att komma med ang. honom så ja förstår inte grejen med att ens orka slösa energi på att försöka trycka ner honom, eller de som lyssnar på honom. Vi börjar bli van, och ja jag tror ja pratar för alla hans fans när ja säger att man är van. Och de är ingen som bryr sig? Men ja.

Haha NOG snackar om Justin Freaking Awesume Bieber.


Vaknade 16:20 idag, believe it or not, men de är sant. Den här jävla förkyldningen knockar ju mig i 12 timmar då jag väl somnar, känns värt.

Men får se hur de är imorgon. Håller väl en tumme eller två.

Nu ska ja fortsätta med att läsa lite sedan spendera kvällen med min fina mor som lämnar mig över helgen, men som tur är får jag annat sällskap! =)

Aja lär väl slänga in ett inlägg senare med, hörs hej! =) 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards