Live Big

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ronja - 5 december 2011 17:20

Sitter ju nu i köket med min underbara vän Elin och inväntar kära mamma och syster.

Vi har haft en supermysig dag me and tha family + Elin ;)
Lars (min svåger) har varit här på förmiddagen, sedan dök Eklin upp och strax därpå kom min kära syster Victoria och slängde sig i sängen när jag och Elin chillade i sängen och såg film!

Haha, sedan har jag nog aldrig skrattat så mycket som idag, måste ju älska min familj och våran sjuka humor ^^ Tycker dock lite synd om Elin som får utstå detta, men ja tror hon överlever! ;)
Haha ja, så efter en god middag med trevligt sällskap och filmmys och annat mys med familjen idag så sitter vi nu här och känner lugnet, familjen är borta, och ja och elin chillar med korsord till Justin Bieber som spelas ur högtalarna innan vi ska ta och lasta oss iväg mot ön för lite vattengympa med Molly!
Med andra ord en helt underbar måndag med familjen! Oja elin räknas som familj ! =)

Nej men nu ska ja va social, hörs!

Bjuder på en bild från 09 på mig å Eklin!
PÖWES!  

Av Ronja - 5 december 2011 12:20

Jag har en klump i magen. Jag försöker påminna mig själv att jag ska andas, 1 2 3, 1 2 3.

Denna känsla, varför försvinner den inte. 

Detta obehag sprider sig som en löpeld inom mig och jag vill bara skrika högt. 

Så hela världen hör, så hela världen ser. 

Men istället sitter jag här, tyst, och försöker hålla en god min. 

Försöker utstråla att livet är underbart och att allt är okej.

Men sanningen är det att, idag är ingenting okej. 
Om de beror på brist av sömn och denna dumma förkyldning vet jag inte, men saknaden efter dig gör så jävla ont. Sedan jag slog upp mina ögon efter 2-3 timmars sömn så tänker jag på dig.
Kanske hade jag en dröm om dig, jag vet inte, jag kommer inte ihåg.

Jag vet bara att jag saknar dig och jag skulle göra precis allt för att ha dig här precis just nu, som alltid.

Jag läser facebook statusar hela tiden som det står något i stil med '' bla bla bla, sätt denna på din logg om du har en ängel i himmelen som du önskar vore med dig i Jul'', och de gör så ont för jag saknar dig. Så jäkla mycket.
Jag önskar du vore här.

Men jag vet samtidigt att du har det bra nu, och bara vetskapen av de får mig att må lite bättre.

Älskar dig, den vackraste av alla änglar<3 

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards