Live Big

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Life is just a blank slate, what matters the most is what you write on it.

Av Ronja - 6 december 2011 01:41

''Everybody says that time heals everything, all in the end. 
But what of the wretched hollow? 
The endless in-between? 
Are we just going to wait it out? 

And sit here cold? 
We'll be long gone by then. 
And lackluster in dust we lay 
'round old magazines. 
Fluorescent lighting sets the scene 
For all we could and should be being In the one life that we've got. ''



Ja, nu är klockan 01:44 och klockan 00:05 bestämde jag mig för att ge upp de där med att få någon sömn inatt...

Låg i över 1 timme och försökte sova, men som vanligt sket de ju sig, såååååå Jag dygnar!
Annars kommer jag ALDRIG  vakna när mitt alarm väl ringer, för guess what?
Jag ska till skolan imorgon.

Jag skiter i att ja fortfarande har feber och är förkyld och att ja knappt sovit någonting på 5 dagar?
Sovit ca: 2-5 timmar varje natt eller rättare sagt har somnat typ 7-8 på morgonen och sedan vaknar vid 10-12 tiden, f1 värt... börjar kännas... Men iaf, nu tänker ja dygna för då hoppas jag att jag är så fitttrött imorgon efter allt att jag somnar av ren utmattning när jag har kommit hem vid 8 tiden imorgon, hoppas hoppas hoppas!
Ja, så nu sitter jag och läser F-Y-I (For Your Information), och tänkte väl slå igång ett avsnitt av VD så ja får någonting att göra, sedan när klockan närmar sig 5 kan ja passa på att avnjuta ett mysbad innan jag måste ta tag i den nya dagen, höhö i've got it all planed! Duttiga jag!

Men ja, jag kommer vara blek som ett lik och vara som en levande död hela dagen, i know myself, men ja, jag måste ju för att få någon slags struktur på detta! Ställa tillbaka dygnsrytmen, men ja, morgondagen känns helt okej. Ser väl inte fram emot skolan dirre, när gör man någonsin de? Avundas er få om de faktiskt finns sådana människor som gillar att kliva upp och gå till skolan varje morgon, 10 points 2 you! Give me some of that, would ya?
Ja, men nej resten av dagen verkar bli helt OK!
Jaja, orka sitta här och fördriva tid mitt i natten, men kände väl att jag bara var tvungen att skriva något.

Aja, hörs!
Avslutar detta FINA blogginlägg med lite visdoms ord, hehe like always on Nizze's blogg! ;)

''Forgivness is not something you do for other people.

We do it for ourselves to get well and move on.'' 

 
 
Temptation

Temptation

6 december 2011 01:54

Jag gillar din blogg ronja, jag läser den så ofta jag kan med stort intresse :-) Du målar verkligen upp en bra bild när du skriver. keep up the good work :-D <3 om du vill så titta gärna in på min blogg och lämna en kommentar :-)

kram!

http://sex-blogg.se

Ronja

6 december 2011 15:25

Hej! =)
Tack så jätte mycket,det var verkligen roligt att höra!
vad roligt att du gillar min blogg!
Absolut! =)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 15 oktober 2019 04:21

Hösten. Hösten med alla dess färger i all ära, men snälla låt hösten bara smyga förbi så obemärkt som möjligt. Finns det någon som faktiskt känner att dem blir glad av den? Majoriteten av alla jag pratar med, inklusive mig själv, poängterar numer...

Av Ronja - 29 augusti 2019 01:30

En sådan där natt när tankarna flyger fritt... Senaste tiden har jag reflekterat mycket kring de senaste året. Mycket som hänt på väldigt kort tid. Jag har börjat arbeta extra på ett nytt jobb, vi har flyttat och givetvis blivit föräldrar, igen. ...

Av Ronja - 13 mars 2019 09:57

13e Mars. Dagarna, veckorna och månaderna flyger praktiskt taget förbi. Försöker hinna ikapp men de är sällan det går.^Så mycket jag planerar att jag ska göra, allt ifrån att träffa alla jag tänkt till att pallra sig ut och börja leta vårgarderober t...

Av Ronja - 14 februari 2019 21:52

Som rubriken lyder så är detta min första Q&A, mestadels för att jag aldrig haft särskilt mycket frågor värda att skriva om, haha.Och för de första vill jag bara säga de, till de frågor som inte dyker upp här vill jag tacka för alla fina kommentarer ...

Av Ronja - 17 november 2018 19:07

17/11. Snart Decemeber.  Jag är inget större fan av av vintern och all hysteri kring jul, men jag älskar julen. Högtiden som jag får tillbringa med alla mina närmsta. Sedan att jag har jordens mest struliga och hetsiga familj, gör de nästan bara ...

Presentation


Ronja Edlund heter jag, född 1993.
Som 19-åring blev jag mamma för första gången till en liten tös vid namn Haylee. När jag var 24 kom nästa, en till liten flicka, vid namn Emmy. Här kan du läsa om min vardag, mina tankar och mycket mer.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards